miércoles, 16 de julio de 2008

Album de Pierre

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Mooooi bonito, oija! que pena que non saíra parte do teu chou!!!! Es jrande meu, dijocho eu. Se queres mellorar a túa imáxe... que tal se me sacas noutro vidrio deses eh!. Ou presentasme dunha ves a mosa esa que viu a outra noite coa túa panda. Xa sabes, un día por tí outro por mín. Sen movidas eh!

Anónimo dijo...

Estaste amariconando un pouco, Pierre. Esas ambigüidades túas sempre me desconcertaron un pouco, pero es un crack. Cando actúes con Paquita, avisa. Quedamos no sitio de sempre e falamos, campión.

Anónimo dijo...

O que eu dicía, perdícheste pola noite e non te volviste a atopar. De feito xa nin contestas as cousas. Ai! Pierre,Pierre, Pedriño, Pierre. Que vou facer contigo meu?. Xa sei que as cousas non son perfectas, é che o que hai.
Cando volvas a ter frío o mesmo non atopas as demáis.
Algunhas seguimos polas noites descougadas nesa barra que tamén coñeces e que tan ben che saiu retratada no teu videoclipe este.
Con morriña de ti.
Sherezade.

Anabell Gago dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anabell Gago dijo...

Que güai as imaxes!. Boto en falta as tipo Paquita. En quen te inspiras para crear as túas personaxes de pub nocturno?

Anónimo dijo...

Ah! Non sabía que foras actor!!. Hummm, ben, se é así... Uf! non entendo nadiña.
Por certo eu tamén gosto moito de Robin Willians.

Anónimo dijo...

Non tiñas un espectáculo P? e logo, como non puseches unha foto? Ou é que só querías que figuraran os teus idolos, que por certo xa te vale que non teñas a ningunha muller entre eles, meu.

Anónimo dijo...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!