viernes, 22 de agosto de 2008

Silvi e Gaspar na intimidade


SILVIA: A min sabes que é o que me gusta? Cando chove e os limpaparabrisas fan chac chac chac e comer galletas Príncipe, cresme, non? Sempre teño diso no bolso, cando levo galletas é coma se andivese protexida e nada malo me poida pasar, coma se levase un anxiño ou algo por riba da miña cabeza...GASPAR: Agora son eu o que te protexe.SILVIA: Vale, daquela non necesito o outro...GASPAR: Pois non, non é preciso, eu vallo por todos os anxos da terra, tes un problema, chámasme, aparezo, dende onde sexa, en calquera momento!SILVIA: Pois que guai!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

sen dúbida unha escena fantastica a da vosa cita y a da vosa cama

marea dijo...

Estes dous logo de tanta intimidade non se sabe moi ben como rematan. Menos mal que Gaspar non lle fai nada nesta cita... e menos mal que Silvia non lle conta toooda a película do electricista na geta de Gaspar.